Rabu, 13 Oktober 2010

Hasil Karya Nour Almawaddah Ahmad Azlan -







Anak sulung saya sibuk menunjukkan hasil karya terbaru. Lupa pula nak tanya apa bendanya... Mula-mula saya ingat yang berbentuk bunga matahari merupakan bunga di atas tanah... Rupanya; "Kakilah mak!", ujar si kechik tomey.

Minggu depan, Almawaddah akan menghadapi peperiksaan... Bilalah emak dia nak buat latihan kerja sekolah dengan kechik tomey nie? HaHahahhha




Semoga dipermudahkan urusan anak mak Nour Almawaddah Ahmad Azlan dan diberkati ilmunya. Amin. Dan semoga Allah permudahkan urusan dunia dan akhirat guru-gurunya. Amin.

6 ulasan:

  1. kaki??ekeke...
    comel la imaginasi die..hehe

    BalasPadam
  2. tulah pasalnya..
    bila dia cakap kaki baru perasan ada mata ngan mulut...

    BalasPadam
  3. kita suka tengok lukisan budak-budak, seninya sangat luar biasa, tak sabar nak tunggu cikOni pandai melukis macam ni.

    BalasPadam
  4. teringat zaman skolah dulu2...kecut perut je bila nk exam

    BalasPadam
  5. cha: luar biasa dan kekadang klakar... ada satu lukisan dia tajuknya labah-labah.. Taklah sebiji rupa labah-labah cuma bilangan kakinya betul ada empat pasang dan tersusun cantik.. Cakap kat suami; macam mana dia boleh lukis cantik2 empat pasang sedangkan nombor pun tak kenal, mengira lagilah... Malangnya lukisan itu tak dapat diselamatkan dah hilang ntah ke mana.

    Tunggulah saat dan ketika cikOni pandai melukis. Time tu kena banyak sabar... sebab risikonya dinding rumah, kusyen, tilam dan sarung bantal adalah kertas bagi mereka... Hahahaha

    BalasPadam
  6. mRs FaR_eAsT: Time exam saya pun tension... Tapi anak sulung ni baru empat tahun, suami saya cakap; biarlah kecik lagi... Jadi ajar dia main2 aje..

    BalasPadam