Khamis, 2 Ogos 2012

Pejabat Pembangunan Persekutuan Negeri Selangor (ICU Selangor, JPM) Dalam Kenangan

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani
Terkejut ngan surprise

Ni gambar kenangan (13 Julai 2012) saya bersama Seksyen Pembangunan Masyarakat dan Institusi (PMI), Seksyen Pembasmian Kemiskinan (PK) dan Khairy...Jejaka paling kiri dalam gambar.  Kedua-dua seksyen berkenaan diketuai oleh Puan Nasimah Haji Abd Hamid.  Bos yang baik dan memahami.  Arrrrgghhh... rindu korang semua, Zaza, Rini, Nad, Khairy, Ani, Shima.... semualah... Semoga Allah senantiasa melindungi kalian.. Amin.


Hari terakhir saya berkhidmat di ICU Selangor adalah pada 06 Julai 2012 (Jumaat).  Pada 13 Julai 2012 (Jumaat) saya memenuhi jemputan ICU Selangor ke Majlis Bacaan Yaasin dan meraikan pegawai yang berpindah keluar dari ICU Selangor.


Bermacam-macam cenderahati yang saya terima.  Terima kasih pada semua yang menitipkan doa dan ucapan serta tanda mata.  Hanya Allah sahaja yang dapat membalas budi baik kalian semua.



Saya dan Nor Liza Hawari a.k.a Liza

Pada 06 Julai 2012 (Jumaat), saya keluar makan dengan Azura dan Liza...  Makan tengahari di Johny's Bukit Raja ditaja oleh Azura... Miahahaha... Dapatlah kami makan steambot, nasi ayam dan pisang terbelah (banana split).  Semoga diluaskan rezeki penaja rancangan dan yang ditaja, amin.  Aiseh, tak de pula gambar Azura.



Ni pun majlis makan-makan PMI dan PK (6 Julai 2012) sebelum Azura belanja bersama ustaz import dari Zon Petaling, Hafiz Jawe
Yang berkemeja biru tu Amin




Dari kiri, Zaza Masrini, tuan tanah, KPP(K) PK & PMI, Azura (ha.. ada pun gambo ko Zura)


Akan sentiasa merindui kalian... Ya Allah, ampunkanlah dosa-dosa kami dan tempatkanlah kami di kalangan orang-orang yang beriman... Amin

4 ulasan:

  1. rindui kena la slalu kontek..hehe. cm sdap je mkn2 tu..huhu.lapo./.haha

    BalasPadam
  2. miZz nizZ - mujur zaman teknologi, ada fb, ada whatapps.. boleh kontek2.. hehehehe tgu waktu berbuka ye

    BalasPadam
  3. Salam Kenal...

    Sedap nampak gambar makan dengan kawan. Hee~!

    Done follow!

    BalasPadam
  4. #Mummy Akmar
    Heee memang sedap
    Dah follow juga..

    BalasPadam