Isnin, 4 Oktober 2010

PnStoberi's Sedondon Raya Contest



Aik, apa lima beranak buat kat atas pembajak tu? Kot ye pun naiklah kereta pergi beraya... Hahahahaha...

Gambar di atas bersempena dengan pelancaran pertandingan Sedondon Raya anjuran Pn. Stoberi.



Terima kasih kepada ibundaku; Pn. Norliah Ahmad yang sudi membega baju raya cucu-cucunya yang kecik tomey serta baju anaknya. Juga kepada Mak Ngah Mid yang turut terbabit dalam pembuatan baju suami saya.

Tidak lupa juga kepada Pak Mertua yang menaja pembajak sebagai lokasi pengambaran. Ini gambar berbaju raya di tepi jalan raya dalam rumah mertua pada tahun 2009. Orang lain posing pakai baju raya kat dalam rumah... Kami kat atas pembajak. Hahahaha (gelak lagi).

Hadiah bagi pemenang:-

Pemenang Pertama : Sepasang batik jaquard (sutera satin) - Batik original yer. Sekiranya anda penjawat awam tentunya anda beruntung. Boleh dipakai di hari Khamis. Oh. Boleh pilih mau kaler purple or hijau.
Pemenang Kedua : T-shirt 1 Malaysia.
Pemenang Ketiga : Kaftan Batik.

Jangan lupa tarikh tutup penyertaan adalah pada 04 Oktober 2010... Mari! Mari! Mari!

p/s: Nak buat tulisan lip-lap? Klik sini.

Bagi kawan-kawan MyIPO; korang cam biasa jer tengok gambar nikan? Ni kad raya tahun lepas.. hahaha

4 ulasan:

  1. alololo... cemburunyaaaa sayaaa... huaaaaa...

    BalasPadam
  2. hai sis...ingat kita x??kita satu batch PTD1/2010...
    i follow k...

    BalasPadam