Selasa, 28 September 2010

@ Gaya Si Comel Berbaju Raya







Bismillah ...

Kali ini saya nak all out masuk seberapa banyak pertandingan sebelum sibuk bekerja.

Pertandingan kedua yang akan saya sertai ini; @ Gaya Si Comel Berbaju Raya anjuran BabyIbu
dan Azzamoro.

Tempoh
25 September 2010 - 31 Oktober 2010


Pastinya hadiahnya lumayan dek kerana baiknya hati penaja-penaja:-

* BabyRuffkins
* Gin & Jacqie
* Myavenue888
* SecreteBargains
* Tote Boutique
* Tupperwareville
* Victoria'sSecretHeaven
*Weego Bottle
* MySuperkids
* eoeonline
*sofeababywear
* Izzabakery


Hadiah Pertama

Hadiah Kedua

Hadiah Ketiga

Saguhati

Tempat ke 4:

Tempat ke 5

Tempat ke 6

Tempat ke 7

Tempat ke 8

Hadiah Referral Tertinggi
LC Sunglasses dari SecretBargains

Hadiah Entri Terbaik
2 x DiaperCake dari Izzabakery

Hadiah Khas Juri
Botol Weego dari Weego
Tajaan Mahanim

Memandangkan saya ada tiga cahayamata, saya mulakan dengan Kategori A dahulu.



MUHAMMAD EIMRAN AHMAD AZLAN
2 Tahun 11 Bulan


Ini anak kedua saya, Muhammad Eimran Ahmad Azlan, pada 24 November akan datang akan berusia tiga tahun. Gambar ni diambil di pagi raya di kampung arwah ayah saya. Ini dia bakal pengembala kambing berjaya. Amin.

Bagi Kategori B, saya ada dua pencalonan sebab saya ada dua anak dara.

1. Nour Almawaddah Ahmad Azlan; baru je sambut hari lahir ke-4 pada 25 September lalu. Masa ni dia sibuk tengok ikan guppy peliharaan jiran Tok Cik.

NOUR ALMAWADDAH AHMAD AZLAN
4 Tahun 1 Bulan


2. Nour Alhusna Ahmad Azlan; lahir pada 05 Januari 2009. Ini gambar dia keletihan setelah penat buat senaman dengan mengejar kambing, ayam dan itik Tok Tehnya.

NOUR ALHUSNA AHMAD AZLAN
1 Tahun 9 Bulan

Insya Allah, ada rezeki tak ke mana. Amin.

3 ulasan: